första dagen som bloggare…

Hej!

Jaa, nu är jag ganska trött och Lovis ännu tröttare, hon har bäddat upp min (ok våran) säng och lagt huvudet på kudden och nästan somnat, hon har surat för att jag suttit så länge vid datorn (Kanske skriver hon om det imorn…) MEN jag har tränat allmänlydnad /freestyle med henne i ca 40 min ikväll, EFTER jobbet, dvs kl 21.30 Det ni!

Ska väl iaf presentera mig och min sambo. Jag heter Lina och är en människa på 25 , snart 26, vårar. Jag bor på Mariehem och jobbar som personlig assistent. Min sambo heter Lovis och är en hund på 6 höstar. Hon bor hos mig och jobbar som prinsessa / skogsmulle. =) Vi trivs ganska bra med livet, bara vi får som vi vill, får vi inte det så skäller vi ut bejänterna! Är man prinsessa så är man.

Freestyla diggar vi =D

♥ kram och godnatt ♥

One thought on “första dagen som bloggare…

Leave a Reply

