Glad påsk!! =D

Glad påsk!

Nej jag har inte pyntat än… men som ni ser nedan så hjälper lovis till så mkt hon kan… hon hittade ett litet påskris på vägen hem i förrgår! Men hon tuggade sönder det sedan, när vi försökte få henne att bära hem det. Ja i vanliga fall vill jag ju att hon bara bära på små, korta, pinnar, så det är klart att då gör hon ju småpinnar även av påskriset ;P hihi….

Vilken duktig unge man har!

Jag och Lovis har haft en inneboende, sedan 24 mars, Kathrin (Kathi) från tyskland. =) Det är kul, vi gillar båda skidåkning och att vara ute i skogen, och att dansa och festa. Det är också lätt att prata för hon kan flytande svenska, iaf nästintill.

Vi har varit ute med Lovis i skogen, fotat lite, äkt skidor och myst. =) JAg och Kathi (mest kathi) har bakat en hel del bröd och bullar… Mm…. nice!

Igår var vi på release fest för anna hamilton, hon var cool, man kunde dansa till musiken så det var härligt! Fast det var nog bara jag och kathi som dansade, 2 stycke n bredvid oss flummade på och hade masker med annas ansikte, de var skojiga! Annars var publiken ganska stel, men de får skylla sig själva! Vi dansade så mkt vi bara kunde, ska man lev a livet så ska man LEVA LIVET! 😉

Vi hade också fika med en annan tysk tjej, jelena som är urtrevlig…. så nu planerar jag att åka till tyskland och hälsa på dem! =) Ska bli spännande… måste bara spara pengar nu… 

Ikväll hade jag spel-utvecklings-kväll med mitt hundkunskaps-spel. =)  Annika , Enter, Johanna, Wilma och Ronja kom. =) De var så engagerade och gav bra konstruktiv kritik! TACK tjejer!  Kul var det också, och vi satt med spelet i typ 3,5 timme. Tack annika för att du skrev ut de sista frågekorten!  

Glad påsk everybody!! /// Lina och Lovis

One thought on “Glad påsk!! =D

  1. Hej! Var trevligt att få spela 🙂 Kanske kan spela det igen någon kväll, men då ska Lovis va hemma 😉

Leave a Reply

