Yo! Vilken aktiv dag! ;)

Fotograf: Johanna Jatko

Yo! Vad jag har motionerat idag!

Jag har varit i skogen med Johanna “hundcoachen” Jatko och spårat. Jag la 2 personspår till Lovis och Jatko la 3 viltspår, 1 var till Ronja, Wilma och Aska.  Vi hade mysigt och fikade medan spåren fick ligga och “dra” 😉 Det kom en stor hund gåendes med en inte så stor tjej. 😉 Jatko och hon pratade, då gick jag å lovis våra spår. Lovis var ivrig och duktig, men tyvärr blev de för svårt, eftersom jag och jatko had råkat korsa vår spår =P Men vi hittade iaf allat apporter till slut och jag märkte att lovis spårade bra! Så jag var glad och tjoade och lekte, så lovis var bara glad. Så kul med spår, men jobbigt när det blir fel, då tar det ju ca 2 timmar om man vill göra om.  Men som tur är är det ju bara på skoj. =)
Sen gick jag hem med lovis och så direkt iväg till gammliahallen på danstränning, “Dans med attityd” 😉 Det var 1:a för terminen, så skoj att komma igång igen med lite sexig, svettig “shakiradans”. 😉 Det är shakiras låtar och en hel del annat kaxigt vi dansar till…. oh jag älskar att dansa… och jag älskar shakira, så nu ak jag bli bäst i dansklasen på Wakawaka 😉
Gillar du också shakira eller bara wakawaka kan du kolla in hennes hemsida: http://www.shakira.com/videos/player/587
jaha, och så är det valvaka… men nu låter det som att det är avgjort på tv… den har fått vara på, men jag har bara kollat lite då och då… jag blir mer och mer intresserad av politik…. hm kanske man skulle bli politiker… lite sådär på sidan av 😉 Men jag vet inte vilken post jag vill ha…jordbruksminister kanske… oj då skulle det bli revolution =D
Ja, den som lever får se… Peace out.  
Leave a Reply

